Ruilen, Retourneren & Garantie ( Dit geld niet voor accu`s)
Een goede relatie met onze klanten is voor eVan Grinsven Extrabikes heel belangrijk. Daarom heeft U het recht uw bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van uw producten. Indien U een artikel wenst terug te sturen, gelieve volgende richtlijnen te volgen :
1) U stuurt ons een e-mail met omschrijving van het retourprodukt en ons order/factuurnummer.
2) Stuur ons de producten, compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking (mag geopend zijn geweest) terug met een kopie van uw factuur, bankrekeningnummer en voor het buitenland ook een bic en iban nummer. Na correcte ontvangst zal het bedrag binnen 14 dagen op uw bankrekening teruggestort worden.
Wij vergoeden het product(en) en de verzendkosten heen, dus u betaald de verzendkosten om het product(en) naar ons toe te sturen. Als u 10 producten besteld en u stuurt bijv. 1 product retour dan wordt 1/10 deel van de verzendkosten gecrediteerd.
U dient het betreffende product te sturen naar volgend retouradres:
Van Grinsven Extrabikes
Afdeling Klantenservice
Industrieweg 3p
5262 GJ Vught
VERKEERD BESTELD
Het kan voorkomen dat u een artikel verkeerd besteld heeft. Bijvoorbeeld als de door u bestelde maat niet goed is. Wij hebben hiervoor de volgende procedure:
1) U stuurt ons een e-mail met de product omschrijving, uw naam, adres, bankrekeningnummer en order/factuurnummer.
2) Wij sturen u een mail met retour instructies. Hier wordt een kortingscode bij verstuurd waarmee u bij een nieuwe bestelling geen verzendkosten hoeft te betalen.
3) U stuurt het ongebruikte artikel, in de originele verpakking (mag wel opengemaakt zijn), onbeschadigd en ongebruikt binnen 14 dagen na aankoop naar ons op.
4) Retourproducten moeten in perfecte staat zijn. Reeds gemonteerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Alle annuleringen dienen schriftelijk kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Garantie
Alle producten die bij extrabikeshop.nl kunnen worden gekocht hebben de normale fabrieks of leveranciersgarantie. Als u van mening bent dat uw product defect is en u aanspraak kunt maken op garantie, stuur dan eerst een foto van het betreffende product o.v.v. uw ordernummer en een omschrijving van de garantie. Dan wordt er door een van onze medewerkers contact met u opgenomen.
Als de klacht gegrond is en het product is niet ouder dan 3 maanden dan komen de verzendkosten voor rekening van Extrabikeshop.nl. Dit geldt niet voor eventuele transportkosten bij het persoonlijk terugbrengen van het product naar Extrabikeshop.nl. Extrabikeshop.nl bepaalt in samenwerking met de fabrikant of de klacht in aanmerking komt voor garantie en bepaalt of het product vervangen of gerepareerd wordt. Alle (vervolg)kosten die zouden kunnen ontstaan door toedoen van het defecte product komen niet in aanmerking voor vergoeding(en).
voor pakketten geld
1e bezorging
|
2e bezorging
|
dinsdag
|
woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
|
woensdag
|
donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
|
donderdag
|
vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
|
vrijdag
|
zaterdag overdag
|
zaterdag
|
maandag overdag
|